Τα ποτιστικά καρούλια πολύ συχνά παρουσιάζουν βλάβες είτε από την κακή ποιότητα του νερού είτε από φυσιολογική φθορά. Κατά την είσοδο του νερού στο ποτιστικό καρούλι και φτάνοντας στην τουρμπίνα αναπτύσσονται ιδιαίτερα μεγάλες πιέσεις. Σε συνδυασμό με την άμμο που πολλές φορές περιέχεται στο νερό δημιουργείται φθορά στο σύστημα στεγανοποίησης. Εάν το νερό περάσει στο χώρο των ρουλεμάν η ολική καταστροφή της στεγανοποιητικής διάταξης (καρβουνάκι), του άξονα και βέβαια των ρουλεμάν είναι θέμα ίσως και λίγων ωρών. Δείτε στο παρακάτω τι γίνεται όταν το νερό μπορεί να εισέλθει μέσα στο σασμάν ενός καρουλιού.

Διαθέτοντας πλήρη γκάμα από άξονες τουρμπίνων καρουλιών, στεγανών, τσιμουχών και ρουλεμάν αναλαμβάνουμε την πλήρη επισκευή τους σε συνδυασμό με τις όποιες μηχανουργικές κατεργασίες είναι απαραίτητες.

Παρακάτω παρουσιάζονται φωτογραφίες από επισκευή σασμάν Πατενίδη,

img139resizedimg137resized

 

Στις τουρμπίνες είναι πολύ σύνηθες να φθείρεται εκτός από το στεγανό (καρβουνάκι) και η φωλιά στην οποία "πατάει" το στεγανό. Για αυτό τον λόγο είναι απαραίτητη η κατασκευή νέας φωλιάς. Πιάνεται στον τόρνο ολόκληρη η τουρμπίνα και γίνεται διάνοιξη πατούρας για δεχθεί την νέα μπρούτζινη φωλιά.

IMG167IMG169

Η νέα μπρούτζινη φωλιά πρεσάρεται και είναι έτοιμη να δεχθεί το νέο στεγανό και τον άξονα.

IMG170IMG175

 

Επισκευή σασμάν τύπου ΒΙΜΑ. Η σαπωνοποίηση του λιπαντικού αποδεικνύει την ύπαρξη νερού. Αντικαταστάθηκαν τα στεγανά και τα ρουλεμάν.

 IMG 2755IMG 2756

Ο καθαρισμός είναι απαραίτητος πριν την εγκατάσταση νέων ρουλεμάν.

IMG 2761IMG 2762

 

Επισκευή σασμάν Comer. Πλήρης αποσυναρμολόγηση, καθαρισμός, αντικατάσταση ρουλεμάν, στεγανών και τσιμουχών.

IMG 2781IMG 2782

IMG 2793IMG 2792

Επισκευάστηκαν οι φουρκέτες για εύκολη αλλαγή ταχυτήτων, ενώ αντικαταστάθηκε ο φθαρμένος άξονας της φτερωτής

IMG 2765IMG 2764

 

Σασμάν της Comer με φθαρμένα γρανάζια που αντικαταστάθηκαν με γνήσια. Από καρούλια Τσίκου και Καλτσογιάννη.

IMG 0238IMG 3095

 

Διάφορα άλλα σασμάν που επισκευάστηκαν από καρούλια Μουράτ και ΕΡΚΑΜ.

IMG 3096IMG 3163

 

Επισκευή άλλων τουρμπινών καρουλιών ελλήνων κατασκευαστών. Πολλές φορές η εξαγωγή των πτερωτών είναι δύσκολη υπόθεση και απαιτεί θέρμανση της πτερωτής και ειδικούς εξωλκείς.

IMG 3157IMG 3158

 

Μετά την πορεία του νερού μέσα από την τουρμπίνα καταλήγει στον κεντρικό αγωγό και σε μια ακόμη στεγανοποιητική διάταξη που συνήθως γίνεται με 2 ελαστικές τσιμούχες πίεσης που στα ενδιάμεσά τους έχουν πλαστικούς οδηγούς κατασκευασμένους από πολυαμίδιο. Πολύ σύνηθες είναι το φαινόμενο της φθοράς αυτών των τσιμουχών αλλά και του άξονα που εφαρμόζουν. Και εδώ είναι δυνατή η πλήρης επισκευή. Παρκάτω φαίνεται η επισκευή καρουλιού Πατενίδη και Μουράτ.

img055 resizedIMG140

 

Δεν είναι λίγες οι φορές που απαιτείται η και η αντικατάσταση ολόκληρων αγωγών που έχουν σκουριάσει από την πολυκαιρία.

IMG 1806IMG 1807

IMG 1812IMG 1814

 

Ένα ακόμη κομμάτι που μπορεί να παρουσιάσει συχνές βλάβες είναι ο οδηγός που κατευθύνει το λάστιχο επάνω στο τύμπανο του καρουλιού. Ανταλλακτικά οδηγών, αλυσίδες και αλυσοτροχοί είναι διαθέσιμα.

Τροχοί συμπαγείς για το καρότσι του εκτοξευτήρα νερού, ζάντες, πλαστικά δαχτυλίδια και πείροι υπάρχουν σε παρακαταθήκη.

Τέλος στην έξοδο του νερού από το ποτιστικό καρούλι στο καρότσι που στηρίζεται ο εκτοξευτήρας νερού είναι δυνατή επίσης η επισκευή και πλήρης παροχή ανταλλακτικών για διάφορους εκτοξευτήρες. Επίσης γίνονται ειδικές κατασκευές καροτσιών εξολοκλήρου.

img187resizedimg190resized

img193resized

 

Επισκευάζουμε και συντηρούμε με μεράκι και αξιοπιστία.

dsc03545resizeddsc03546resized

dsc03547resized