005041SGAA038-4KOPLER-MISO-ALOYMINIOY-SGAA038-HUB-A38
005041SGAA038

ΚΟΜΠΛΕΡ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ SGAA038

ΚΟΠΛΕΡ ΜΙΣΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ SGAA028 HUB Α38
Βάρος: 0.50 kg | Μήκος: 80.00 mm | Πλάτος: 57.00 mm | Ύψος: 80.00 mm
Αρχική αξία: 36,09 €
Αρχική αξία με ΦΠΑ: 44,75 €
Αξία μετά την έκπτωση: 21,65 €
Αξία ΦΠΑ: 5,20 €
26,85 €
S1-Multiselect
S1-Multiselect
S1-Filters
S1-filters
Ρωτήστε για το προϊόν
Απόθεμα: 4 on-order_sidiros.gif

Ελαστομερής σύζευξη αξόνων για μετάδοση κίνησης με ακρίβεια και ιδιαίτερη αντοχή στη στρέψη. Τα κόπλερ SGMA038 έχουν εξωτερική διάμετρο Φ80mm και έχουν μια μικρή οδηγική οπή. Είναι κατάλληλα για να υποδεχθούν άξονα διαμέτρου μέχρι 38mm με διάνοιξη της οπής σε τόρνο. Το κόπλερ SGMA038 αποτελεί το μισό κόπλερ και για να ολοκληρώσετε μια σύζευξη αξόνων θα χρειαστείτε ένα ακόμη μισό κόπλερ SGMB045 με μέγιστη διάμετρο οπής 45mm ή ενός εκ των GTE3845 ή GTI3845 με την αντίστοιχη πλήμνη τύπου 1108 με έτοιμη οπή τυποποιημένης διαμέτρου Φ9, Φ10, Φ11, Φ12, Φ14, Φ15, Φ16, Φ18, Φ19, Φ20, Φ22, Φ24, Φ25, Φ28mm με σφηνότοπο ανάλογα με τη διάμετρο του δέυτερου άξονα που διαθέτετε. (ή να χρησιμοποιήσετε ένα ακόμη SGMA038). Απαραίτητος είναι και ο ελαστικός σύνδεσμος ο οποίος διατίθεται σε τρια χρώματα μαύρος EN3845 κόκκινος ER3845 κίτρινος EG3845 ανάλογα με την ποιότητα του υλικού κατασκευής του. Το GTE δέχεται την κωνική πλήμνη από την εξωτερική πλευρά, το GTI δέχεται την κωνική πλήμνη από την εσωτερική πλευρά (πλευρά του ελαστικού συνδέσμου). Ο σχεδιασμός των ελαστικών συνδέσμων χαρακτηρίζεται από δύο μέρη αλουμινίου το καθένα από τα οποία έχουν ειδικά διαμορφωμένες προεξοχές περιμετρικά τους. Οι προεξοχές αυτές συμπλέκονται με το απέναντι μέρος αλουμινίου. Τα δύο μέρη αυτά ενώνονται χαλαρά μεταξύ τους, και τα κενά που δημιουργούνται γεμίζουν με ένα κομμάτι από ελαστομερές υλικό διαμορφωμένο σε αστεροειδές σχήμα που ονομάζεται "μαργαρίτα". Τα κόπλερ είναι στοιχεία που συνδέουν δύο άξονες περιστροφής και πέρα από τη μετάδοση ισχύος από τη μία άτρακτο στην άλλη εκτελούν τις ακόλουθες λειτουργίες: Εξασφάλιση της μετάδοσης της ροπής χωρίς κραδασμούς με απόσβεση οποιουδήποτε στρεπτικού κραδασμού είτε λόγω φορτίου ή αυτο-προκαλούμενο. Ελαχιστοποίηση δονήσεων ροπής και στιγμιαίων δονήσεων σε φάση εκκίνησης. Αντιστάθμιση μικρής γωνιακής και παράλληλης αξονικής μετατόπισης. Γενικά χαρακτηριστικά. Στους ελαστικούς συνδέσμους η μαργαρίτα είναι το καθοριστικό στοιχείο για την κατανομή ροπής στον κάθε σύνδεσμο. Το υλικό κατασκευής του μπορεί να κάνει μια σημαντική διαφορά στην απόκριση του κόπλερ για την αντιπαραβολή παραγόντων όπως δονήσεις θερμοκρασία χημικά κακή ευθυγράμμιση υψηλές στροφές. Το μεγάλο πλεονέκτημα των ελαστικών συνδέσμων βρίσκεται στο σχεδιασμό τους που επιτρέπει στο κόπλερ τη συνέχιση της λειτουργίας του ακόμα και με την καταστροφή της μαργαρίτας κατά τη διάρκεια λειτουργίας . Το σύστημα θα συνεχίσει να λειτουργεί σε συνθήκες ασφάλειας αποτρέποντας την κρίσιμη διακοπή λειτουργίας του συστήματος μέχρις ότου η μαργαρίτα μπορεί να αντικατασταθεί σε μια πιο βολική στιγμή. Εφαρμογές. Οι ελαστικοί σύνδεσμοι συνιστώνται γενικά για μηχανήματα συνεχούς λειτουργίας που λειτουργούν με ηλεκτροκινητήρα αντλίες κιβώτια ταχυτήτων κλπ.

SGAA038,SGAA038

SGAA038,SGAA038

SATI